Mokinių patirtys

2023 metai 

 

 

STEAM projektas „Gyvybė lašelyje vandens“

2023 m. kovo 21 d. 4b klasės mokiniai pristatė trumpalaikį integruotą STEAM projektą „Gyvybė lašelyje vandens“. Projektas vyko trimis etapais. Pirmasis – individualus tyrimas namuose apie dantukų valymui sunaudojamą vandens kiekį. Įdomu tai, kad paskaičiavus sunaudoto vandens kiekį paaiškėjo, kad per savaitę galima sunaudoti apie 3 litrus, o kitiems prireikė net 85 litrų.

Antrasis etapas – edukacija bendrovėje „Aukštaitijos vandenys“.

Dar lankėmės MEK laboratorijoje ir atlikome bandymus su vandeniu ir ledu.

Mokytoja Aušra Klevečkienė

Mokiniams labiausia patiko išvyka į bendrovę „Aukštaitijos vandenys“.

4b klasės mokinio Armino Kintos pasakojimas:

Visa mūsų klasė kovo 15 dieną vyko į bendrovę „Aukštaitijos vandenys“. Pamokos pradžioje edukatorius parodė skaidres apie vandenį: kaip vanduo teka iki mūsų namų, rodė, kiek švaraus ir geriamo vandens yra Žemėje, pasakojo, kad kai kurie žmonės neturi švaraus vandens. Vėliau ėjome į patalpas, kuriose vanduo filtruojamas, kad jame neliktų geležies. Mums leido paragauti išfiltruoto vandens. Apsilankėme ir dispečerinėje, kur reguliuojama visa sistema, stebimi Panevėžio miesto namų vamzdžių gedimai. Seniau viską valdydavo dideliu kompiuteriu ant sienos su daug mygtukų. Dabar valdo keliais šiuolaikiniais kompiuteriais.

Vėliau mus išvedė į lauką ir parodė du kalnus. Vienas buvo labia didelis, o kitas mažas. Edukatorius paaiškino, kad į didįjį kalną telpa net septyni maži kalnai. Panevėžyje nebestato vandens bokštų, nes juose telpa labai mažai vandens. Per parą žmonėms reikia net vieno didelio kalno. Mums leido apžiūrėti mažąjį kalną, nes jis jau nebenaudojamas. Ten dar buvo šlapia ir daug balų, bet buvo įdomu.

Apžiūrėjus kalną, mūsų edukacija baigėsi. Galiu pasakyti, kad man ten labia patiko, buvo įdomu beveik viskas.

...

Dailės ir technologijų pamokos 3a klasėje, skirtos konstravimui

2023-03-17

3a klasės mokiniai dailės ir technologijų pamokose buvo tapę projektuotojais ir konstruktoriais. Pasiskirstę į keturias grupes ir gavę skirtingus konstruktorius, mokiniai kibo į darbą. Visų pirma pagal konstruktoriaus rūšį, turėjo išsigeneruoti idėjas ir po to jas įgyvendinti. Ištisas dvi pamokas virė darbas, kuris teikė džiaugsmo visiems. Sukonstruota buvo nuo karūnų kolekcijos iki dinozaurų parko. Vaikai džiaugėsi puikia STEAM pamoka.

Mokytoja Jūratė Žiaugrienė

Trečiokų pasisakymai:

Kajus Nevčesauskas: „Buvo įdomu. Galėjome kurti vieną bendrą statinį“.

Orestas Pukevičius: „Buvo įdomu, nes reikėjo mąstyti“.

Dovydas Valiokas: „Buvo linksma, nes dirbome kartu“.

Luka Žalaitė: „Galima komandoje pasitarti, ką statyti ir tada pradėti dirbti“.

Ema Sedlioriūtė: „Reikėjo komandoje ne tik sugalvoti, ką statyti, bet ir kaip“.

Aistė Balčiauskaitė: „Tokiu darbu galima lavinti savo fantaziją“.

Adelė Arelytė: „Buvo smagu, nes buvo bendras darbas. Visos kartu galvojome. Iškilus sunkumams, lengviau galima rasti sprendimą“.

Luka Auksinaitė: „Komandiškas darbas. Buvo įdomu. Reikėjo sugalvoti, ką ir kaip pastatyti“.

...

2a klasės pamoka progimnazijos MEK laboratorijoje „Apie druską“

2023 m. vasaris

...

Užsiėmimas STEAM centre 7c kl. „Robotų programavimas: matematinė navigacija labirinte“

2023-02-27

Dalyvavome Panevėžio STEAM centre edukacijoje-pamokoje, kurios metu programavome robotuką „kurjerį“. Pirmoje edukacijos dalyje išklausėme teorinę dalį, prisiminėme 5-tos klasės matematikos kursą. Paskui sekė įdomioji dalis – programavimas. Visi buvome susidomėję ir susikaupę, laikas prabėgo labai greitai. Džiaugiamės turėdami galimybę dalyvauti tokioje edukacijoje-pamokoje.

7c klasės mokinės Fausta Valuckytė ir Kornelija Katkutė

Atnaujinta: 2023-03-22