1–4 klasėms skirti būreliai 2025–2026 m. m.:
„Šiuolaikinis šokis“ (1–4 kl.)
„Sportiniai žaidimai“ (1–4 kl.)
„Galvosūkiai ir loginis mąstymas“ (2–3 kl.)
„Anglų kalbos būrelis” (1 kl.)
„Šachmatai” (1–4 kl.)
„Linksmoji virtuvėlė” (1–4 kl.)
„Mažųjų tyrinėtojų klubas” (2–5 kl.)
„Smalsučių dirbtuvėlės” (1 kl.)
„Kūrybos studija” (1 kl.)
1–4 kl. būrelių tvarkaraštis 2025–2026 m. m.
5–8 klasėms skirti būreliai 2025–2026 m. m.:
„Šiuolaikinis šokis“ (5–8 kl.)
„Sportiniai žaidimai“ (5–8 kl.)
„Kraštotyrininkų būrelis“ (5–8 kl.)
„Skautų būrelis“ (5–8 kl.)
„GLOBE gamtos stebėtojai“ (5–8 kl.)
„FABkūryba“ (5–8 kl.)
„Kūrybos spektras“ (5–8 kl.)
„Vokalinis ansamblis“ (3–8 kl.)
5–8 kl. būrelių tvarkaraštis 2025–2026 m. m.
Būrelių aprašymai
1-4 kl. | |
„Šiuolaikinis šokis“ A. Saikauskienė | Šiuolaikinio šokio būrelis 1–4 klasių mokiniams – tai kūrybiška erdvė, kur vaikai mokosi judėti pagal muziką, lavina ritmą, lankstumą ir kūno plastiką. Užsiėmimų metu derinami šokio žingsneliai, improvizacija ir žaidybiniai pratimai, padedantys ugdyti pasitikėjimą savimi bei komandinius įgūdžius. |
„Sportiniai žaidimai“ J. Četkauskas | Būrelio metu vaikai aktyviai leidžia laiką žaisdami įvairius judriuosius ir komandinius žaidimus. Jie lavina ištvermę, vikrumą, greitą reakciją bei mokosi sąžiningos konkurencijos. Užsiėmimai skatina draugišką bendravimą ir judėjimo džiaugsmą. |
„Galvosūkiai ir loginis mąstymas“ D. Tindžiulienė | Vaikai sprendžia įvairius galvosūkius, logines užduotis ir mįsles. Būrelis padeda lavinti kritinį mąstymą, kūrybiškumą ir problemų sprendimo gebėjimus. Kiekviena užduotis tampa smagia intelektine kelione. |
„Anglų kalbos būrelis” M. Česnelienė | Šiame būrelyje 1-okai linksmai ir žaismingai mokosi anglų kalbos. Per žaidimus, daineles ir kūrybines užduotis vaikai plečia žodyną bei lavina kalbėjimo įgūdžius. Tai puiki galimybė patirti, kad kalbos mokymasis gali būti smagus nuotykis. |
„Šachmatai” J. Tubienė | Šachmatų būrelis ugdo loginį mąstymą, strateginius įgūdžius ir kantrybę. Vaikai mokosi šachmatų taisyklių, žingsnių kombinacijų bei žaidimo paslapčių. Tai puikus būdas lavinti protą ir susikaupimą. |
„Linksmoji virtuvėlė” L. Kuzmienė | Vaikai smagiai tyrinėja kulinarijos pasaulį, gamina paprastus ir skanius patiekalus. Užsiėmimų metu jie mokosi bendradarbiauti, kūrybiškai išbandyti naujas idėjas virtuvėje. Tai smagus ir skanus būdas ugdyti savarankiškumą. |
„Mažųjų tyrinėtojų klubas” L. Kuzmienė | Šiame būrelyje vaikai smalsiai tyrinėja gamtos ir mokslo pasaulį. Atliekami paprasti eksperimentai, stebėjimai ir atradimai. Tai lavina pažinimo džiaugsmą, kūrybiškumą ir norą domėtis aplinka. |
„Smalsučių dirbtuvėlės” G. Pečiulienė | Vaikai kuria, konstruoja ir atlieka kūrybinius darbus ir bandymus iš įvairių medžiagų. Būrelis skatina vaizduotę, kūrybiškumą bei smalsumą. Kiekvienas užsiėmimas – tai naujas atradimas ir džiaugsmas savo darbais. |
„Kūrybos studija” Ž. Ketvirtienė | Pirmokai čia atranda dailės, rankdarbių ir kūrybinių žaidimų pasaulį. Jie piešia, lipdo, karpo ir spalvina, lavindami vaizduotę bei smulkiąją motoriką. Būrelis suteikia galimybę išreikšti save per meną ir patirti kūrybos džiaugsmą. |
5-8 kl. | |
„Šiuolaikinis šokis“ A.Saikauskienė | Mokiniai mokosi šiuolaikinio šokio judesių, ritmikos ir sceninės išraiškos. Šokant lavinamas kūno lankstumas, plastika ir pasitikėjimas savimi. Užsiėmimai suteikia galimybę patirti šokio džiaugsmą ir kūrybiškai atsiskleisti. |
„Sportiniai žaidimai“ V. Ilgūnaitė | Būrelio metu mokiniai aktyviai leidžia laiką žaisdami įvairius komandinius ir individualius žaidimus. Jie lavina ištvermę, greitį, vikrumą bei draugišką bendravimą. Sportas tampa linksma ir naudinga pramoga. |
„Kraštotyrininkų būrelis“ A. Banienė | Mokiniai tyrinėja savo krašto istoriją, tradicijas ir kultūrą. Užsiėmimų metu renkama medžiaga apie žmones, vietoves, papročius bei istorinius įvykius. Tai padeda geriau pažinti gimtąjį kraštą ir puoselėti jo paveldą. |
„Skautų būrelis“ L. Urbonienė | Skautų būrelio jaunimas leidžiasi į žygius, mokosi įsirengti stovyklavietę gamtoje ir patiria nuotykius po atviru dangumi. Kartu su draugais skautai keliauja, įveikia iššūkius ir atranda gamtos paslaptis. Tokie nuotykiai ugdo savarankiškumą, draugiškumą ir pasitikėjimą savimi. |
„GLOBE gamtos stebėtojai“ L. Urbonienė | GLOBE programos būrelis, kviečia mokinius tapti jaunaisiais tyrinėtojais. Užsiėmimų metu vaikai mokosi matuoti oro ir vandens kokybę, dirvožemį bei stebėti aplinką naudodami tikrus mokslinius metodus. |
„FABkūryba“ G. Krikščiūnienė | Čia mokiniai susipažįsta su šiuolaikinėmis technologijomis ir kūrybinėmis idėjomis. Jie kuria projektus, konstruoja, eksperimentuoja bei mokosi spręsti problemas praktiškai. Tai erdvė inovatyvumui ir išradingumui. |
„Kūrybos spektras“ G. Krikščiūnienė | Mokiniai lipdydami iš molio galės išlaisvinti kūrybiškumą ir išbandyti įvairias keramikos technikas! Nesvarbu, ar esi pradedantysis, ar jau kažką lipdei – svarbiausia noras kurti ir smagiai praleisti laiką! |
„Vokalinis ansamblis“ L. Skyrienė | Mokiniai lavina vokalinius gebėjimus, mokosi dainuoti solo ir ansamblyje. Repertuare – įvairios lietuviškos ir užsienio dainos, kurios atliekamos renginiuose. Būrelis ugdo muzikalumą, sceninę kultūrą ir pasitikėjimą savimi. |
Miesto būreliai „Šaltinio“ progimnazijoje
VšĮ „FK Aukštaitija“ futbolo būrelis
Futbolo akademija
Asociacija „Laikas sportuoti“ krepšinio būrelis
Asociacija „Žaiskime kartu“ krepšinio būrelis
„Panevėžio sporto centras“ krepšinio būrelis
„Bricks for kids“
„Robotikos akademija“
Ugdymo plano priedas
UP priedas Neformalusis švietimas
Neformaliojo švietimo organizavimas
Neformalusis vaikų švietimas įgyvendinamas pagal Neformaliojo vaikų švietimo koncepciją, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2005 m. gruodžio 30 d. įsakymu Nr. ISAK-2695 (Žin., 2006, Nr. 4-115), vaikų ir jaunimo socializacijos programą, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2010 m. spalio 11 d. įsakymu Nr. ISAK-V-1715, Vaikų ir jaunimo kultūrinio ugdymo koncepciją, patvirtintą, Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2008 m. sausio 9 d. įsakymu Nr. ISAK-43.
Neformalaus švietimo veiklos numatomos vadovaujantis progimnazijos veiklos tikslais, įvertinus veiklų poreikį ir mokyklos galimybes.
Norėdami užtikrinti visokeriopą mokinių ugdymąsi teikiame galimybes miesto neformalaus švietimo tiekėjams organizuoti būrelius progimnazijos erdvėse individualiai derinant priėmimo procedūras.
Neformalaus vaikų švietimo veiklas rekomenduojama organizuoti įvairiose mokyklos erdvėse, už jos ribų.
Priėmimas
Neformaliojo vaikų švietimo grupės sudaromos iš paralelių, gretimų, to paties koncentro klasių mokinių kuomet atsižvelgiama į mokinių poreikius iki rugsėjo 7 dienos.
Registraciją į neformalaus švietimo būrelį vykdo atsakingas už būrelio veiklas mokytojas.
Gabių mokinių ugdymui organizuojamos „Atradimų akademijos“ veiklos 1–8 klasių mokiniams.
Mokiniai gali rinktis kelias veiklas iš siūlomų jų koncentrui, per mokslo metus pasirinktas veiklas gali keisti.
Būrelių veiklos viešinamos progimnazijos internetinėje svetainėje ir Facebook paskyroje.